Jak molmo funguje (od výrobce až k vám)

Ke svým zákazníkům chceme být upřímní a otevření. Proto vám chceme představit fungování našeho obchodu. Podíváme se na to, jak u nás probíhá naskladnění zboží, jak přistupujeme k recyklaci nebo třeba k vrácení a reklamaci zboží.

Naše výrobky jsme pečlivě vybírali. Mnoho našich výrobců a designérů je ze zahraničí. Aby cesta k vám byla co nejkratší, často odesíláme zboží přímo od nich. Nemějte ale obavy, všechny starosti bereme na sebe!

Věříme, že s naším zbožím budete spokojeni, pokud by se však vyskytl sebemenší problém, budeme vše řešit k vaší spokojenosti. Proto jsme prodloužili lhůtu pro vrácení zboží na 30 dnů. A samozřejmě se vše řídí českými předpisy. 

 

Na životním prostředí nám záleží...

… a proto všechny obaly recyklujeme. Uděláme vše pro to, abychom zboží zaslali  ve stejném obalu, ve kterém k nám doputovalo. A když si objednáte víc kusů, zabalíme vše do jedné zásilky. Šetříme materiál, dopravu a životní prostředí. Přitom ale dbáme na to, aby vaše zásilka dorazila bezpečně a v pořádku. 

Bezpečí zásilky je jedním z důvodů, pro které využijeme i materiál, který není 100% ekologický. Nejde nám o certifikáty nebo čísla, jde nám o princip. Vaše zásilka k vám dorazí v perfektním stavu, a přitom se budeme šetrní k životnímu prostředí.

 

1. DOSTUPNOST

Fast fashion - to jsou sklady přeplněné zbožím, které se musí prodat za každou cenu. A to přesně nechceme. Zboží objednáváme s rozvahou. Chceme, aby každý produkt našel svého majitele. My se zboží nepotřebujeme zbavit - naopak, hledáme pro ně toho pravého majitele. Vás. 

Proto nabízíme čtyři varianty dostupnosti molmo. Pojďme si je představit: 

Čeká na vás v molmo skladu 

Máte štěstí! Zboží je již  v našem molmo skladu. Odešleme ho ve většině případů do 24 hodin od obdržení objednávky (v případě platbou bankovním převodem do 24 hodin od připsání částky na náš účet). Pokud ve výjimečných případech nebude možné zboží expedovat do 3 dnů, neprodleně vás budeme informovat e-mailem či telefonicky.

 

Čeká na vás u výrobce

Tento produkt se nachází přímo u výrobce a čeká na odeslání. Po potvrzení objednávky vám sdělíme termín dodání, obvykle však doručení trvá 1 až 2 týdny. Za čekání vás odměníme unikátním designovým kouskem, který bude vaše okolí obdivovat. 

Náš profi tým hravě zvládne všechny formality doručení přes hranice, takže se budeme snažit balíček doručit co nejdříve.  Pokud vám termín nebude z jakéhokoliv důvodu vyhovovat, prostě objednávku kdykoli zrušíte.

Kdyby se přece jen balíček zdržel, nabídneme vám za vaše čekání drobný dárek nebo slevu. Chceme, abyste byli maximálně spokojeni. 

 

S radostí vyrobíme a dodáme

Takto označený produkt je opravdu unikát a vyroben na míru přímo pro vás osobně. O dostupnosti, termínu dodání a možnostech přizpůsobení vámi vybraného zboží vás budeme informovat ihned, jakmile obdržíme vaši objednávku. 

Pokud vám termín nebude z jakéhokoliv důvodu vyhovovat, stačí objednávku zrušit. V tomto případě se ale rozhodně vyplatí počkat. Jedná se totiž o originální produkt, který designér vyrobí jen a jen pro vás.  

V případě, že nebudeme schopni dodržet slíbený termín, nabídneme Vám za vaše čekání drobný dárek nebo slevu. Chceme, abyste byli maximálně spokojeni. 

 

Vyprodali jsme, ale už objednáváme nové!

Po potvrzení vaší objednávky vás budeme informovat o termínu dodání, obvykle však doručení trvá 1 až 2 týdny. Pokud vám termín nebude z jakéhokoliv důvodu vyhovovat, stačí objednávku zrušit.

V případě, že nebudeme schopni dodržet slíbený termín, nahradíme vám čekání slevou nebo malým dárkem tak, abyste byli co nejvíce spokojeni.

 

Už se nevyrábí, ale ani to nás nezastaví (Nevyrábí se? Nevadí!)

Bohužel, tento produkt už se nevyrábí. Ale to je pro nás výzva! Uděláme vše proto, abychom vám nalezli produkt, po kterém toužíte. Zeptáme se designéra, zda by nemohl vyrobit podobný kousek. V molmo uděláme vše pro to, abyste byli spokojeni. 

A jak to bude probíhat? Po odeslání vaší objednávky zkontaktujeme výrobce. Jakmile pro vás najdeme ten pravý kousek, spojíme se s Vámi, dohodneme termín dodání a cenu, a pak se můžete jen těšit!

 

2. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Neodhadli jste velikost? Barva není jako na obrázku? Nebo to prostě není “ono”? Víme, že nakupování online může být stresující. My v molmo chceme, abyste byli vždy maximálně spokojeni. Proto je vrácení zboží nad 2.500 Kč jednoduché a zcela zdarma - neplatíte ani poštovné. 


Máte celých 30 dní na rozmyšlenou!

Jako spotřebitel máte při nákupu online ze zákona právo rozmyslet si nákup (“odstoupit od smlouvy”) do 14 dnů, a to bez udání důvodu. My v molmo našim produktům věříme, proto můžete odstoupit do 30 dnů. 

Jak lhůtu počítáme? Lhůta začíná běžet od následujícího kalendářního dne od převzetí zboží. Pro její dodržení je rozhodující, kdy nám bylo doručeno odstoupení od smlouvy.

Pokud zboží nekupujete jako spotřebitel, ale jako podnikatel ( na daňovém dokladu je vaše IČ),  toto právo vám nevzniká.

 

Jak vrátit zboží?

Pokud jste odstoupili od smlouvy, zašlete nám zboží zpět do 30 dnů. Zboží by mělo být kompletní, v původním stavu. Samozřejmě počítáme s tím, že jste si zboží vyzkoušeli. Pokud však bude opotřebené nebo poškozené, je možné, že vám vyúčtujeme poplatek za uvedení zboží do původního stavu. Jak to bude probíhat? Náš pracovník se s vámi spojí a vše individuálně dohodne. 

Jistě pochopíte, že z hygienických důvodů nelze vrátit spodní prádlo a ponožky.

Náklady na vrácení zboží v ceně do 2.500 Kč hradíte vy, u produktů s vyšší cenou je vrácení zcela zdarma.

Původní obaly šetří přírodu

Uvítáme, pokud zboží zašlete zpět v původním obalu včetně výplně. Uděláte tím radost přírodě, a to udělá radost nám. Pokud jste ale obal už recyklovali, zlobit se nebudeme. 

 

Co tedy musím pro vrácení zboží udělat?

  • Informujte nás o vrácení zboží do 30 dnů
  • Uveďte zboží do původního stavu (zboží nesmí jevit známky opotřebení či poškození)
  • Uvítáme, pokud použijete původní obal a výplně
  • Zboží pak odešlete do 30 dnů na naši adresu: Pod Parukářkou 2760/8, 130 00 Praha 3 (molmo.cz - friendly space s.r.o.)

 

Vrácení peněz

Peníze vám vrátíme nejpozději do 5 dnů od přijetí vráceného zboží, a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, případně můžete požádat o převod prostředků na váš bankovní účet. 

Peníze vracíme v plné výši, tedy včetně nákladů na dodání zboží. Náklady vracíme ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem, a to i tehdy, pokud jste zvolil dražší způsob dodání. Pokud jste od nás obdrželi zboží s poštovným zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám zaniká.



3. ZÁRUKA

Každý spotřebitel má ze zákona nárok na záruku po dobu 2 let. Pokud zboží nakupujete jako podnikatel (na daňovém dokladu je uvedeno vaše IČ), nabízíme vám záruku v délce 1 roku.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Doba, po kterou budeme vyřizovat vaši reklamaci, se do lhůty nezapočítává, a to až do doby, kdy si jako spotřebitel máte opravené zboží převzít. Pokud při reklamaci vyměníme zboží za nové, nebo vyměníme některé ze součástek, na které se záruka vztahuje, začíná nová záruční doba běžet ode dne převzetí. 

Na dárky, které jsme vám z obchodu molmo zaslali, nelze záruku uplatnit. 



4. KDE REKLAMOVAT

Chcete obdržené zboží reklamovat? Informujte nás prosím e-mailem na podpora@molmo.cz.

Formulář ke stažení zde: reklamacni-protokol.docx

 

Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: 

molmo.cz - friendly space s.r.o.

Pod Parukářkou 2760/8, 130 00 Praha 3

Nezapomeňte přiložit doklad o koupi (fakturu).

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace spotřebitelů vyřizujeme do 14 dnů. Pro podnikatele však zákonná lhůta není stanovena. I přesto se v molmo snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

Pokud je zboží poškozené

Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na e-mailu info@molmo.cz.

Zboží dorazilo nekompletní nebo neodpovídá vaší objednávce

Ihned nám napište na e-mail podpora@molmo.cz.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Obdržení dárku se řídí ustanoveními o  darovací smlouvě dle občanského zákoníku.